Probeer Voorzie

Klant-erger-je-niet

In deze game (in de vorm van een simulatie) sta je voor de uitdaging om aan de klantwensen te voldoen én tegelijkertijd ook de bedrijfsdoelstellingen te realiseren. Principes zoals klanttevredenheid en -waarde, -loyaliteit en -behoud vormen de rode draad.
Bekijk ook het thema Klantgericht Ondernemen.

Inspiratiesessie Social Media

Na afloop van deze praktische training heb je inzicht in de actuele ontwikkelingen, kun je je eigen social mediaplan opstellen en weet je het platform te kiezen dat het beste aansluit bij jouw doelgroep. Ook krijg je tips voor goede content. Zo maak je optimaal gebruik van social media.

Bekijk ook het thema Klantgericht Ondernemen.

Voorzie The Game

Gedurende deze dag krijg je met een team een interessante case van een bestaand intermediairkantoor voorgelegd. Daarin wordt je geconfronteerd met herkenbare dilemma’s en gedwongen tot het maken van keuzes. Die keuzes moeten leiden tot een toekomstvast businessplan.

Bekijk ook het thema Business Model.

De Ruimtemakers

Met het risicomanagementprogramma de Ruimtemakers help je klanten ruimte creëren. Het is een vernieuwend en duurzaam businessmodel dat extra waarde toevoegt voor je klanten, waarbij de dialoog met directie én medewerkers over risico’s centraal staat.

Bekijk ook het thema Risicomanagement.