Chatbots voor adviseurs: vier tips en één waarschuwing

Avéro Achmea |

Vond u dit artikel nuttig?

Veel advieskantoren hebben hun binnendienst nog traditioneel ingericht. Andere bedrijven uit de sector hebben een eigen app ontwikkeld voor klanten. Is dat laatste beter? Volgens Facebookbaas Mark Zuckerberg lopen ze allebei achter de feiten aan. Niemand heeft volgens de Amerikaanse visionair nog zin om een app te installeren of te bellen om in contact te komen met een bedrijf. Chatbots hebben de toekomst – ook in DE verzekeringsbranche. Dit moet u erover weten. Lees het artikel in de VVP Special.

Reageer

Onderstaande som is bedoeld om spam te voorkomen.Vul het antwoord in en plaats uw reactie.

Velden met een * zijn verplicht

Jan laut ()

het is tijd dat we als adviseurs ons meer gaan bezig houden met automation. De ontwikkelingen gaan hard. Nu kennis vergaren en experimenteren zal in de toekomst zeker vruchten opleveren.

16 augustus 2017

Delen op